fbpx
[cmm4e loc="primary" skin="default-menu-skin-461836"]
[cmm4e loc="primary" skin="default-menu-skin-461836"]

Rád bych se s Vámi dnes poprvé podělil o své poznatky, dojmy a celkové přemýšlení o marketingu a budování značky u Tomas Arsov Hair and Beauty Studio a Tomas Arsov E-shopu. Jak mnozí víte, Tomáš Arsov v České republice patří k nejznámějším a nejúspěšnějším kadeřníkům, a to i díky pořadu v TV. Před více než 8 lety založil vlastní kadeřnický a kosmetický salon, který má nyní 20 zaměstnanců z řad špičkových profesionálů ve svém oboru. Mimo to Tomáš před 2 lety uvedl na trh jakžto 1. český kadeřník vlasovou kosmetiku prémiové kvality.

V rámci svých aktivit mám na starosti kompletní strategii online marketingu jak salonu, tak samotného e-shopu. V dnešním příspěvku věnuji svoji pozornost dlouho připravovanému svátku, který už i v České republice za poslední léta zdomácněl, tedy Black Friday.

Samo o sobě pro nás byl Black Friday velká výzva, jelikož se snažíme vyhýbat nízkým a rychlým trendům. Na kýženou akci jsme se tedy připravovali delší čas a už od začátku jsme ho chtěli pojmout jinak, odlišně než většina tuzemských prodejců, či e-shopů. Zpráva o uzavření kadeřnických zařízení z minulého týdne nás donutila jednat rychleji a se samotnou akcí už jsme vyjeli tuto neděli. A jak že jsme se k ní vlastně postavili?

Chtěli jsme přijít s čistou, neagresivní a zárověn inspirativní kampaní. Takovou kampaní, která nebude prvoplánová a otřepaná, ale bude v sobě mít kontext a přiblíží se tak ideálu umění a veškeré fantazii. Výsledkem je vizuální obsah a grafika, kterou vidíte v příloze. Na první pohled neobyčejné. Tváře v černé na tmavém pozadí noci. Oči zavřené, jako při spánku. Pak už jen decentním písmem popis a bílé tlačítko vyzývající k objevování. To je přeci základ, vyvolat zájem, navodit mystérium. Náš zákazník je pro nás v první řadě člověkem, myslícím jedincem, který už je unavený z neustálého reklamního přebíjení, z nicoty sloganů a frází.

Jistě, že chceme, aby se oslovený při pohledu na banner podivil, zbystřil, přemýšlel… aby jednoduše objevoval.

Vyšli jsme z antických motivů – krásy a harmonie, dvou neodloučitelných hodnot, které se vzájemně snoubí do dokonalosti. A právě dokonalost je hlavní myšlenkou i vlasové kosmetiky, která…

ale už dost slov – objevujte

Realizováno 11/2020 pro MirandaMedia Group, s.r.o.

Related Posts